לשירותכם (עושים עבורך)

רוצים להוסיף או לשדרג אבל לא מוצאים את הזמן?
יודעים שיש כלי שיכול לשפר את האפקטיביות ואת רמת השירות בארגון אבל אין לכם כוח אדם עבורו?
אנו שמחים להציג ללקוחותינו את המוצרים שבהם אנחנו עושים עבורכם, את הדברים הקטנים שיכולים לשדרג לכם את השירות

home1

כתיבת ניוזלטרים בתחום השירות

מה זה אומר?

במסגרת השירות נכתוב עבורכם ועבור העובדים שלכם ניוזלטר (איגרת) בנושא שירות שתוכלו להפיץ להם בתדירות קבועה. תוכלו לבחור ביחד איתנו את נושאי הניוזלטרים והתכנים המופיעים בהם, בהתאם לצורך שלכם ושל הארגון.

מה תקבלו?

ניוזלטר כתוב ומוכן להפצה לעובדי החברה, בתדירות עליה תחליטו.

כתיבת תסריטי שיחה והטמעתם

מה זה אומר?

בשירות, כידוע, חשוב מאד לא רק מה אומרים, אלא גם איך אומרים את הדברים. תסריט שיחה משמש את נותן השירות ככלי שימושי, המכוון אותו ל"איך" לומר את הדברים בצורה הטובה ביותר. תסריט שיחה איכותי מציג הסבר פשוט וברור לתוכן, מעצים את הערך ללקוח, רותם את הלקוח להקשבה ולשיתוף פעולה, וכל זאת תוך שימוש בשפה "מדוברת" – כזו שנותן השירות ירגיש בנוח להשתמש בה.

מה תקבלו?

תסריטי שיחה כתובים – מבנה שיחה, אופן הצגת המידע, מענה לשאלות לקוחות ועוד, לכל נושא שתבחרו.

התהליך כולל למידה מעמיקה של התוכן המקצועי, כתיבת התסריטים וליווי מהלך הטמעת השימוש בתסריטים בקרב נותני השירות.

home2

מסעות לקוח

מה זה אומר?

מתודולוגיית מסע לקוח היא שיטה להובלת שיפור בחוויית הלקוח. הארגון הבוחר במתודולוגיה זו, ממפה את המסע שעובר הלקוח שלו על כל נקודות המגע שלו עם הארגון, לצד העמדות והרגשות שעשויים להתעורר אצל הלקוח בכל נקודת מגע. המיפוי מתבצע במטרה לזהות את רגעי האמת – נקודות האתגר במסע, וליצור ביחד פתרונות יצירתיים שיחוללו שינוי בנקודות אלה, ומתוך כך – שינוי משמעותי בחוויית הלקוח לאורך המסע.

תהליך המיפוי מתבצע על ידי גורמי מפתח בארגון בליווי של יועץ מקצועי בנושא.

מה תקבלו?

תכנון, הדרכה וליווי של פעילות מיפוי מסע לקוח בשיתוף גורמים רלוונטיים בארגון שלכם.

home5

הקמת וניהול קהילות עובדים

מה זה אומר?

בארגונים עם מאות ואלפי עובדים איך מייצרים תחושה של שייכות? תחושה של קירבה וחיבור למותג ולארגון? איך מחברים את השטח להנהלה? היום, בעידן הרשתות החברתיות ניתן לייצר קהילות עובדים חזקות שנותנות תחושת גיבוש והיכרות ומחזקות תרבות ארגונית רצויה.

כיום, תחום ניהול הקהילות נמצא בצמיחה ושגשוג וארגונים שחשובה להם רווחת העובד ותחושת השייכות שלו משקיעים בקהילות עובדים חזקות. 

מה תקבלו?

הקמה וניהול קהילת העובדים, הכרות עם הארגון, עם הערכים והאתגרים ובניית אסטרטגיית תוכן בהתאם. ראיונות עם עובדים, פעילויות וירטואליות ויצירת שיח רב משתתפים.